Prisijunk
Tapk savanoriu
chevron arrow
Jūsų žinutė buvo išsiųsta!
Tapk rėmėju
chevron arrow
Jūsų žinutė buvo išsiųsta!
Turi idėjų?
chevron arrow
Jūsų žinutė buvo išsiųsta!

Algio Griškevičiaus paroda „Pasiklydusio laiko šešėlyje“

Algio Griškevičiaus paroda „Pasiklydusio laiko šešėlyje“

calendar
08.24 Šeštadienis - 09.30 Pirmadienis
location
Kaišiadorys

Kaišiadorių kultūros centre eksponuojami A.Griškevičiaus tapyba, skulpturiniai objektai ir fotografijos.

Dirbdamas skirtingų disciplinų priemonėmis autorius nedekonstruoja šių meninės raiškos formų, o priešingai, išsaugodamas joms būdingiausius ir fundamentaliausius principus, bando juos sujungti idėjiniame, konceptualiame lygmenyje. Kūrinių naratyvas išaukština meninės realybės pirmenybę prieš tariamai objektyvią tikrovę ir keliauja iš vienos raiškos formos į kitą vis pasipildydamas nuorodomis, asociacijomis ir paraleliniais pasakojimais, išryškindamas vienokius ar kitokius aspektus.

Parodoje galima stebėti ir analizuoti kaip panaši problematika, skirtingais aspektais, gali atsiskleisti aliejinėje tapyboje, erdviniuose objektuose ir fotografijose. Savo tapomo ir perkuriamo pasaulio vaizdiniais autorius sukelia paradoksalų objektyvumo įspūdį. Sąmoningai gretindamas du vaizdo „sluoksnius“ – atpažįstamą daiktiškąjį su iliuziniu neapciuopiamu, autorius sukuria reprezentuojamai tikrovei neadekvačią atmosferą – tam tikrą „jutimų paklaidą“. Jos kuriamo nerimo neįmanoma išvengti – prieštaravimas tarp pabrežtinai realistinio vaizdo ir atmosferos, atitolinančios tą vaizdą nuo kasdienio suvokimo yra neišsprendžiamas ir sunkiai „prisijaukinamas“.

Kiek kitu principu yra kuriami skulptūriniai objektai. Visi jie sunerti iš ivairiom formom lenktų ir sunertų nužievintų lazdynų. Nepaisant atpažinimo ir konkretumo užuominų, dauguma ju išsaugo efemeriško ir neapčiuopiamo konstrukto ypatybes. Tai tarsi archetipiniai vaizdiniai, išnyrantys iš pasamonės ir pasirodantys sapnuose, kaip trapus ir efemeriški statiniai, primenantys sumedejusių gyvūnų išnaras ar besiformuojančias naujų būtybių formas.

Pratęsdamas realybes ir fantazijos salytį autorius konstruoja savo vizijas ir fotografijose – kad sustiprintų įtampa tarp to kas neįmanoma ir tikrumo bei tariamo objektyvumo įspūdžio. Priešingai nei paveiksluose, fotografijose pagrindiniai veikėjai – žmonės, kurie autoriaus valia tampa pačiu neįtikėtiniausių istorijų personažais, atliekančiais ironiškus, sarkastiškus ir tragikomiškus vaidmenis.